۱۴۰۲ مرداد ۲۰, جمعه

معصومه سلیمانی، قهرمان سابق کشتی به یک سال حبس محکوم شد

معصومه سلیمانی، اهل خرم‌آباد و دارنده نشان برنز جهانی کشتی آلیش در قزاقستان، توسط دستگاه قضایی جمهوری اسلامی به یکسال حبس تعزیری محکوم شده است.

بر اساس گزارش رسیده به سازمان حقوق بشری هه‌نگاو، روز یکشنبه ١۵ مرداد ماه ۱۴۰۲ (٦ آگوست ۲۰۲۳)، معصومه سلیمانی، ٣٦ ساله توسط شعبه ١٠٧ دادگاه کیفری دو شهرستان خرم‌آباد به ریاست مصطفی سهرابی از بابت اتهام “تحریک به ارتکاب اعمال خشونت‌آمیز در بستر فضای مجازی” به یکسال حبس تعزیری با احتساب ایام قبلی بازداشت، محکوم شد.
این حکم به صورت رسمی به معصومه سلیمانی، داور و مربی کشتی ابلاغ شده و در صورت تایید در دادگاه تجدیدنظر لرستان، قابل اجرا خواهد بود.
معصومه سلیمانی روز چهارشنبه ٢٠ اردیبهشت ۱۴۰۲ (١٠ می‌٢٠٢٣) برای بار دوم توسط نیروهای حکومتی در شهر خرم‌آباد استان لرستان بازداشت و بعدها با تودیع وثیقه موقتاً تا پایان مراحل دادرسی آزاد شد.
قابل ذکر است که، وی در روز ۲۵ آبان ٩٨ نیز، در جریان اعتراضات سراسری بازداشت شده و مدت ۳۲ روز را بدون حق ملاقات در زندان مرکزی خرم‌آباد سپری کرده بود.

هه‌نگاو؛ پنج‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

عدم رسیدگی پزشکی به وضعیت سجاد ایمان نژاد در زندان اوین

خبرگزاری هرانا – سجاد ایمان نژاد، از بازداشت شدگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ و متهم سیاسی محبوس در زندان اوین، علیرغم وضعیت نامساعد جسمانی از رس...