۱۴۰۲ بهمن ۳, سه‌شنبه

با حکم دادگاه انقلاب؛ غزاله زارع به سه سال حبس محکوم شد

خبرگزاری هرانا – غزاله زارع، شهروند ساکن خرم آباد توسط دادگاه انقلاب این شهر به سه سال حبس تعزیری محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از انصاف نیوز، غزاله زارع با حکم دادگاه به حبس محکوم شد.

بر اساس حکمی که اخیرا توسط شعبه دوم دادگاه انقلاب خرم آباد صادر و به خانم زارع ابلاغ شده، وی از بابت اتهام تبلیغ علیه نظام به یک سال حبس و به اتهام تشکیل گروه و دسته‌جات با هدف برهم زدن امنیت کشور به دو سال حبس، مجموعا سه سال زندان محکوم شده است.

گفته میشود، قاضی صادر کننده حکم، در خصوص صدور رای مورد اشاره به مواردی همچون شرکت خانم زارع به مدت پنج جلسه در کارگاه تحلیل کتاب «بازی نامحدود» استناد کرده است.

غزاله زارع، شهروند ساکن خرم آباد اوایل مردادماه ۱۴۰۲، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و سپس به بازداشتگاه اداره اطلاعات خرم آباد منتقل شد.

هرانا در مرداد ماه سال جاری طی گزارشی به شرح آخرین وضعیت خانم زارع مبنی بر تداوم بلاتکلیفی او در بازداشت پرداخته بود. وی نهایتا چندی بعد با قرار وثیقه آزاد شد.

غزاله زارع، شهروند اهل خرم آباد، اداره چندین کتابخانه و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در کارنامه خود دارد. او همچنین با یک موسسه خیریه‌ در راستای حمایت از تحصیل کودکان کار و کم برخوردار همکاری می کند.

خبرگزاری هرانا ۱۴۰۲/۱۱/۰۲

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

عدم رسیدگی پزشکی به وضعیت سجاد ایمان نژاد در زندان اوین

خبرگزاری هرانا – سجاد ایمان نژاد، از بازداشت شدگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ و متهم سیاسی محبوس در زندان اوین، علیرغم وضعیت نامساعد جسمانی از رس...