۱۴۰۲ مهر ۱, شنبه

صدور حکم شلاق و اعدام برای چهار متهم در تهران

خبرگزاری هرانا – دو متهم در تهران، از بابت اتهام قتل و سرقت، توسط دادگاه کیفری این استان به تحمل ضربات شلاق و اعدام محکوم شدند. همچنین برای دو متهم دیگر در این پرونده، بابت اتهام معاونت در سرقت حکم شلاق صادر شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از اعتماد آنلاین، چهار متهم در تهران به شلاق و اعدام محکوم شدند.

در این گزارش آمده است؛ چهار فرد با انگیزه سرقت، مردی را در تهران به قتل رساندند.

یکی از این متهمان به نام بهرام در جلسات بازجویی گفت: “دوستم سیامک مدتی قبل یک نانوایی از مرد ثروتمند اجاره کرده و بعد از چند ماه معامله آنها به هم خورده بود. ما دو نفر به همراه دو دوست دیگرمان برای انتقام گیری آن مرد را مقابل اتحادیه نانوایان سوار ماشین کردیم. کلید خانه را از او گرفتیم تا به آنجا دستبرد بزنیم. اما وقتی دو دوستم نیما و سهراب به خانه پیرمرد رفتند متوجه حضور دخترش شدند و دست خالی بازگشتند. ما پیرمرد را به باغی در شهریار بردیم و با او درگیر شدیم. ناخواسته او را کشتیم و جسدش را به کانال آب در مشیریه انداختیم.”

سپس پرونده این متهمان جهت رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

در جلسه دادگاه، قضات بهرام و سیامک را به خاطر مشارکت در قتل به اعدام محکوم کردند و هر یک از آنها به اتهام آدم‌ ربایی به ۱۰ سال زندان و بابت اتهام سرقت به ۱۰ سال زندان و شلاق محکوم شدند.

قضات متهمان ردیف سوم و چهارم را از اتهام معاونت در قتل تبرئه و هر یک را به اتهام مشارکت در آدم‌ربایی به ۱۰ سال زندان و به اتهام معاونت در سرقت به چهار سال زندان و شلاق محکوم کردند.

هرانا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

عدم رسیدگی پزشکی به وضعیت سجاد ایمان نژاد در زندان اوین

خبرگزاری هرانا – سجاد ایمان نژاد، از بازداشت شدگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ و متهم سیاسی محبوس در زندان اوین، علیرغم وضعیت نامساعد جسمانی از رس...