۱۴۰۲ مرداد ۳۰, دوشنبه

سه فعال ترک (آذربایجانی) به اداره اطلاعات شهرهای تبریز و ارومیه احضار شدند

خبرگزاری هرانا – امروز شنبه بیست و هشتم مردادماه، وحید ابهری، سارا طوری و اشکان سعادت مهر، سه فعال ترک (آذربایجانی) به اداره اطلاعات شهرهای تبریز و ارومیه به صورت تلفنی احضار شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز شنبه بیست و هشتم مرداد ۱۴۰۲، سه فعال ترک (آذربایجانی) احضار شدند.

در این تماس های تلفنی از وحید ابهری، سارا طوری و اشکان سعادت مهر خواسته شده است که در ستاد خبری اداره اطلاعات شهرهای تبریز و ارومیه حاضر شوند.
وحید ابهری، سارا طوری به اداره اطلاعات تبریز و اشکان سعادت مهر به اداره اطلاعات ارومیه احضار شده اند.

تاکنون از دلایل احضار این شهروندان اطلاعی حاصل نشده است.

آقایان وحید اکبری، اشکان سعادت مهر و خانم سارا طوری پیش از این نیز به واسطه فعالیت های خود سابقه برخورد های قضایی را دارند.

به گفته یک منیع مطلع، پیشتر نیز در تاریخ ۱۰ و ۱۱ مردادماه آقایان فیروز معینی، عسگر اکبرزاده، توحید امیرامینی، میثم جولانی، یوسف کاری، مرتضی پروین، سعید صادقی فر، محمد جولانی، یاشار اکبرزاده، افشین صبحی و محمود دانشیان، طی تماس های جداگانه تلفنی جهت پاره‌ ای توضیحات به اداره اطلاعات احضار شده بودند.

خبرگزاری هرانا – ۱۴۰۲/۰۵/۲۸

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

عدم رسیدگی پزشکی به وضعیت سجاد ایمان نژاد در زندان اوین

خبرگزاری هرانا – سجاد ایمان نژاد، از بازداشت شدگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ و متهم سیاسی محبوس در زندان اوین، علیرغم وضعیت نامساعد جسمانی از رس...