۱۴۰۲ مرداد ۱۰, سه‌شنبه

علیرغم نیاز به رسیدگی پزشکی؛ تداوم بازداشت یونس آزادبر در زندان لاکان رشت

خبرگزاری هرانا – یونس آزادبر، شهروند ساکن شهر سنگر از توابع شهرستان رشت، علیرغم گذشت دوازده روز از زمان دستگیری، کماکان به صورت بلاتکلیف در زندان لاکان رشت بسر میبرد. همچنین وی دچار مشکلات جسمانی بوده و از دریافت رسیدگی مناسب پزشکی محروم مانده است.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، یونس آزادبر شهروند ساکن شهر سنگر، کماکان در زندان لاکان رشت در بازداشت و بلاتکلیفی بسر میبرد.

یک منبع مطلع نزدیک به خانواده این شهروند به هرانا گفت: “آقای آزادبر از بیماری شدید صرع و مشکلات گوارشی رنج میبرد. وی نیاز به رسیدگی پزشکی و دسترسی روزانه به داروهای لوبل و تگاتارد را دارد. بی خبری از وضعیت وی، منجر به افزایش نگرانی های خانواده اش در خصوص سرنوشت آقای آزادبر شده است.”
یونس آزادبر، صبح روز بیست و هشتم تیرماه سال جاری، توسط ماموران اطلاعات سپاه در منزل شخصی خود در شهر سنگر بازداشت شد. ماموران که هشت تن از جمله یک مامور زن بودند، در حین بازداشت، اقدام به تفتیش منزل این شهروند کردند.

آقای آزادبر پس از هشت روز از زمان بازداشت، در یک تماس تلفنی با خانواده خود، از انتقالش به بند میثاق زندان لاکان رشت خبر داد. همچنین پرونده وی در شعبه یک بازپرسی شهر سنگر در حال رسیدگی است.

تا لحظه تنظیم این گزارش از اتهامات مطروحه علیه این شهروند اطلاعی حاصل نشده است.

یونس آزادبر، ۶۰ ساله و ساکن شهر سنگر از توابع شهرستان رشت است.

خبرگزاری هرانا –۱۴۰۲/۰۵/۰۹

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

عدم رسیدگی پزشکی به وضعیت سجاد ایمان نژاد در زندان اوین

خبرگزاری هرانا – سجاد ایمان نژاد، از بازداشت شدگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ و متهم سیاسی محبوس در زندان اوین، علیرغم وضعیت نامساعد جسمانی از رس...