۱۴۰۲ فروردین ۲۲, سه‌شنبه

زندان سقز؛ سلیمان عبدی با تودیع قرار وثیقه آزاد شد

خبرگزاری هرانا – امروز دوشنبه بیست و یکم فروردین ماه، سلیمان عبدی، عضو انجمن صنفی معلمان سقز و زیویه با تودیع قرار وثیقه به صورت موقت از زندان سقز آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کردپا، امروز دوشنبه بیست و یکم فروردین ماه ۱۴۰۲، سلیمان عبدی، عضو انجمن صنفی معلمان سقز و زیویه از زندان سقز آزاد شد.

بر اساس این گزارش، آزادی آقای عبدی با تودیع قرار وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی، بطور موقت و تا پایان مراحل دادرسی صورت گرفته است.

سلیمان عبدی در تاریخ بیست و هشتم اسفندماه ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی خود بازداشت شد. ماموران ضمن تفتیش منزل وی، شماری از وسایل دیجیتال این معلم و خانواده اش را ضبط کردند.

آقای عبدی اوایل فروردین ماه سال جاری، جهت انجام مراحل بازجویی به بازداشتگاه اداره اطلاعات سنندج منتقل و روز چهارشنبه شانزدهم فروردین ماه، با پایان مراحل بازجویی در بازداشتگاه اداره اطلاعات سنندج به زندان سقز منتقل شده بود.

تا زمان تنظیم این گزارش از اتهامات مطروحه علیه این شهروند اطلاعی حاصل نشده است.

سلیمان عبدی، معلم و عضو انجمن صنفی معلمان کردستان شاخه سقز و زیویه، پیشتر نیز به واسطه فعالیت های خود سابقه بازداشت و برخوردهای قضایی را داشته است.

خبرگزاری هرانا –۱۴۰۲/۰۱/۲۱

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

عدم رسیدگی پزشکی به وضعیت سجاد ایمان نژاد در زندان اوین

خبرگزاری هرانا – سجاد ایمان نژاد، از بازداشت شدگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ و متهم سیاسی محبوس در زندان اوین، علیرغم وضعیت نامساعد جسمانی از رس...