۱۳۹۹ دی ۱۱, پنجشنبه

بازداشت حسین زاده شایع توسط نیروهای امنیتی در ماهشهر


 حسین زاده شایع (شناوى)، شهروند اهل شهرستان ماهشهر واقع در استان خوزستان روز یکشنبه ۳۰ آذرماه، توسط ماموران امنیتی بازداشت و به بازداشتگاه اداره اطلاعات اهواز منتقل شد.

ماموران که ساعت ۴ صبح روز یکشنبه با چندین خودرو منزل این شهروند را محاصره کرده بودند، در هنگام بازداشت اقدام به تفتیش منزل آقای زاده شایع کرده و برخی از وسایل شخصی او از جمله تلفن همراه، دوربین و کامپیوتر را ضبط کردند و با خود بردند.

یک منبع مطلع در این خصوص گفت: “آقای زاده شایع تا پیش از بازداشت در زمینه تصویربرداری از کنسرت‌ها و همکاری با فعالان فرهنگی فعالیت داشت و پیشتر نیز با فاطمه تمیمی همکاری کرده است.”

فاطمه تمیمی، شهروند اهل شهر چمران از توابع شهرستان بندر ماهشهر روز چهارشنبه ۱۹ آذرماه توسط نیروهای امنیتی در منزل خود بازداشت و اخیرا با تودیع قرار وثیقه آزاد شده است. خانم تمیمی قصه‌ها، لالایی‌ها و ترانه‌ها به زبان عربی را جهت ثبت تاریخ شفاهی روستا به روستا جمع آوری می‌کرد.

تا زمان تنظیم این گزارش از دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه این شهروند اطلاعی در دست نیست.

حسین زاده شایع (شناوى)، ۴۲ ساله، اهل شهر طالقانی ماهشهر” است که از بیماری‌های روده، آسم شدید، عفونت و سنگ کلیه رنج می‌برد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

عدم رسیدگی پزشکی به وضعیت سجاد ایمان نژاد در زندان اوین

خبرگزاری هرانا – سجاد ایمان نژاد، از بازداشت شدگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ و متهم سیاسی محبوس در زندان اوین، علیرغم وضعیت نامساعد جسمانی از رس...