۱۳۹۸ آذر ۲۹, جمعه

در پی واژگونی سرویس مدرسه در الموت دستکم ۲ دانش آموز و ۲ تن دیگر مصدوم شدند

خبرگزاری هرانا – امروز شنبه ۲۳ آذرماه، معاون امداد و نجات استان قزوین از مصدومیت دو دانش آموز در پی واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پیکان در حین انتقال دانش آموزان به مدرسه در کیلومتر ۸۷ محور قزوین – رازمیان، خبر داد. با توجه به وخامت حال مصدومان، به خصوص آسیب دیدگی در ناحیه ستون فقرات و نیز صعب العبور بودن منطقه، این دانش آموران توسط امداد نجات هوایی به بیمارستان منتقل شدند. در این حادثه علاوه بر این دو دانش آموز، دو تن دیگر از جمله راننده سرویس مدرسه نیز مصدوم شده اند.


به گزارش خبرگزاری هرانا، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، امروز شنبه ۲۳ آذرماه ۱۳۹۸، واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پیکان در حین انتقال دانش آموزان به مدرسه ۴ مصدوم بر جای گذاشت.

حکمت‌اله هاشمی، معاون امداد و نجات استان قزوین ضمن اعلام این خبر گفت: “صبح امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه پیکان (سرویس مدرسه) در کیلومتر ۸۷ محور قزوین – رازمیان، بعد از روستای طیاندشت ۳ نفر مصدوم شدند”.

هاشمی افزود: “تیم امدادی از پایگاه رازمیان به محل حادثه اعزام شد، اما به علت صعب العبور بودن منطقه و وخیم بودن حال ۳ نفر از مصدومان، امداد و نجات هوایی درخواست شد. تیم امداد هوایی، دو دانش آموز و راننده پیکان را که دارای آسیب دیدگی ستون فقرات شده بودند، به بیمارستان ولایت منتقل کرد”.
معاون امداد و نجات استان ادامه داد:”یک مصدوم دیگر هم به صورت زمینی توسط عوامل امدادی پایگاه رازمیان جمعیت هلال احمر به بیمارستان شهید رجایی منتقل شد”.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

عدم رسیدگی پزشکی به وضعیت سجاد ایمان نژاد در زندان اوین

خبرگزاری هرانا – سجاد ایمان نژاد، از بازداشت شدگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ و متهم سیاسی محبوس در زندان اوین، علیرغم وضعیت نامساعد جسمانی از رس...